جانباز شهید کرامت کریمی

شهید کرامت کریمی

جانباز شهید کرامت کریمی

تاریخ تولد:  ۱۳۴۳

زمان شهادت:  ۱۳۸۴/۱۱/۲۴

 

 

جانباز ۷۰ درصد کرامت کریمی پس از ۱۹ سال تحمل رنج نشستن روی ویلچر ، به آرزوی دیرینه اش که همانا پیوستن به رفقای شهیدش بود رسید.

وصیتنامه:

پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این مملکت و دشمنان اسلام هر روز علیه این کشور توطئه کرده و جنایت آفریدند و نمیخواستند که مردم ما خودشان استقلال داشته باشند. امام خمینی (ره) فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را دادند و من هم وارد بسیج شدم. هنوز خود را مدیون شهدا و امام و انقلاب می دانم.

------------------------------------------------------------------------
قسمتی از وصیت نامه جانباز شهید حاج کرامت کریمی
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین و الصلوه و السلام علی محمد واله الطیبین الطاهرین
خدایا من سخن را به ستایش تو شروع می کنم و زبان به ثنای تو می گشایم و تو را به یگانگی یاد می کنم و حال آنکه ناتوان از حمد و ثنای تو هستم چرا که پایانی برای ستایش تو نیست و جز تو هیچ کس را لایق و سزاوار ستایش نمی بینم این تویی که به تنهایی قادر به همه کارهایی و تویی خدای ارحم الراحمین و به حال بندگانت بینایی و براستی این منم که از ستمکاران بوده ام و برخود ستم کرده ام و نتوانستم طاعت تو را بجا آورم و از دستورات تو نافرمانی و در مقابل از هوای نفس فرمانبرداری نمودم خدایا خود بر گناهانم اعتراف دارم و به کردار بد خود آگاهم و از کرده های خود پشیمانم و شرمنده و با این حال به درگاه رحمت بی حد و حساب امیدوارم .خدایا بفضل خودت از من حساب گیری نه به عدل خویش .
پس خدایا بیامرز آن گناهانی را که در خلوتگاه ها انجام دادم و غافل بودم از اینکه بر همه اعمال بندگانت نظارت داری و من هر چه گناه کردم مرا رسوا نکردی و پرده از روی گناهانم کنار نزدی و فرصت دادی که من بتوانم توبه کنم ولی من پی به رحمت تو نمی بردم و حال از تو می خواهم که به حال این بنده ضعیف النفس و گناهکار رحم کنی و مرا مورد رحمت خویش قرار دهی که من تحمل عذاب هیچکدام از گناهانم را ندارم .و اما مطلبی را با امت مسلمانان و مخصوصا مردم انقلابی و شهید پرور گلوگاه به عنوان درد دل عرض نمایم .
در همه حال به یاد خدا باشید و فرائض دینی کاهلی نکنید ، پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی باشید ، امام امت را تنها نگذارید ، از مسئولین خدمتگذار حمایت کنید ، و از شما مردم حزب الله گلوگاه می خواهم که بدی های مرا ببخشید و از خداوند برایم طلب رحمت و مغفرت نمائید.
و از شما پدر و مادرم که زحمت و رنج های فراوان را متحمل شدید و مرا بزرگ و تربیت نمودید و مرا با اسلام و نماز و روزه آشنا کردید و همچنین ما را با مجالس حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) سرور و سالار شهیدان آشنا نمودید تا اینکه بتوانیم از آن بزرگوار چگونه زیستن و چگونه مردن را بیاموزیم و تن به سازش کفار ندهیم از شما سپاسگذارم . ولی از اینکه من بهوظیفه خود عمل نکردم و هیچگاه نتوانستم حتی مقداری از زحمات شما را جبران نمایم از شما معذرت و طلب بخشش می نمایم و امیدوارم برای محض رضای خدا مرا حلالم کنید و اگر زمانی خداوند شهادت در راهش رانصیب من حقیر گردانید دست شکر به درگاه خدا بلند کنید و افتخار نمائید که فرزندی داشتید و در راه خدا بخشیدید و نگذارید که خون شهدا به خاطر حفظ انقلاب ریخته شده است پایمال گردد و به هدر رود . برادران عزیزم شما را به تقوا و پرهیز از هر معصیت و گناه سفارش می کنم و احساس مسئولیت بیشتر در قبال انقلاب نمائید ، اشتباهات بعضی از مسئولین را به حساب انقلاب و امام نگذارید و دعا گوی امام و امت باشید .و اما خواهران مهربانم ، می دانم که از دست دادن برادر برایتان دشوار است ولی باید شما به حضرت زینب (س) اقتدا کنید که چگونه داغ عزیزانش را در صحرای کربلا تحمل نمود و در مقابل دشمنان همچو کوه ایستاد و رسالت سنگین برادرش ابا عبدالله الحسین (ع) را بر دوش کشید و نیز خواهرانم این را به شما بگویم که حجاب شما همانند خون شهدا کمر دشمن را می کشند و آنها را ناامید می کند و نیز مواظب زبان هایتان باشید و زبانتان را به دروغ  و غیبت عادت ندهید که اگر این چنین باشد معصیت کرده اید و خدا را خوش نمی آید . اما دوستانم راه شهدا را همچنان ادامه دهید و پس از دست دادن هر شهیدی مسئولیتتان بیشتر می شود و پس از سستی و ضعف بخود راه ندهید و بر خدا توکل کنید  و تنها از او در کارهایتان یاری جوئید و در راه او قدم بردارید ، دین او را یاری کنید که او شما را یاری خواهد کرد و این وعده ایست که خداوند در قرآن داده است و هرگاه بر سر مزارم آمدید شهادت دهید که من مسلمان بودم و در راه اسلام و قرآن جان تسلیم حق کردم . 
 التماس دعا
----------------------------------------------------------------
 جانباز شهید حاج کرامت کریمی
پیام وصیتنامه شهید:
یگانگی و احدیت خداوند- نظارت خداوند بر تمام اعمال انسان- عدم کاهلی در انجام فرائض الهی- پشتیبانی از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی- پیشه کردن تقوای الهی و پرهیز از هر معصیت و گناه- اقتدا به زینب که چگونه داغ عزیزانش رادر صحرای کربلا تحمل نمود و در مقابل دشمنان همچو کوه ایستاد و رسالت سنگین برادرش ابا عبدالله حسین(ع) را بر دوش کشید- خودداری ازگفتن دروغ و غیبت کردن- رعایت حجاب کامل اسلامی- پیمودن و ادامه دادن راه شهدا- توکل بر خدا و طلب یاری از او
 
چکیده وصیت نامه شهید:
خدایا من سخن را به ستایش تو شروع می کنم و زبان به ثنای تو می گشایم و تو را به یگانگی یاد می کنم و حال آنکه ناتوان از حمد و ثنای تو هستم چرا که پایانی برای ستایش تو نیست و جز تو هیچ کس را لایق و سزاوار ستایش نمی بینم این تویی که به تنهایی قادر به همه کارهایی و تویی خدای ارحم الراحمین و به حال بندگانت بینایی و براستی این منم که از ستمکاران بوده ام و برخود ستم کرده ام و نتوانستم طاعت تو را بجا آورم و از دستورات تو نافرمانی و در مقابل از هوای نفس فرمانبرداری نمودم 
خدایا بیامرز آن گناهانی را که در خلوتگاه ها انجام دادم و غافل بودم از اینکه بر همه اعمال بندگانت نظارت داری و من هر چه گناه کردم مرا رسوا نکردی و پرده از روی گناهانم کنار نزدی و فرصت دادی که من بتوانم توبه کنم ولی من پی به رحمت تو نمی بردم و حال از تو می خواهم که به حال این بنده ضعیف النفس و گناهکار رحم کنی و مرا مورد رحمت خویش قرار دهی که من تحمل عذاب هیچکدام از گناهانم را ندارم .و اما مطلبی را با امت مسلمانان و مخصوصا مردم انقلابی و شهید پرور گلوگاه به عنوان درد دل عرض نمایم .
پدر و مادرم که زحمت و رنج های فراوان را متحمل شدید و مرا بزرگ و تربیت نمودید و مرا با اسلام و نماز و روزه آشنا کردید و همچنین ما را با مجالس حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) سرور و سالار شهیدان آشنا نمودید تا اینکه بتوانیم از آن بزرگوار چگونه زیستن و چگونه مردن را بیاموزیم و تن به سازش کفار ندهیم از شما سپاسگذارم . ولی از اینکه من به وظیفه خود عمل نکردم و هیچگاه نتوانستم حتی مقداری از زحمات شما را جبران نمایم از شما معذرت و طلب بخشش می نمایم و امیدوارم برای محض رضای خدا مرا حلالم کنید و اگر زمانی خداوند شهادت در راهش رانصیب من حقیر گردانید دست شکر به درگاه خدا بلند کنید و افتخار نمائید که فرزندی داشتید و در راه خدا بخشیدید و نگذارید که خون شهدا به خاطر حفظ انقلاب ریخته شده است پایمال گردد و به هدر رود . 
خواهران مهربانم ، می دانم که از دست دادن برادر برایتان دشوار است ولی باید شما به حضرت زینب (س) اقتدا کنید که چگونه داغ عزیزانش را در صحرای کربلا تحمل نمود و در مقابل دشمنان همچو کوه ایستاد و رسالت سنگین برادرش ابا عبدالله الحسین (ع) را بر دوش کشید و نیز خواهرانم این را به شما بگویم که حجاب شما همانند خون شهدا کمر دشمن را می کشند و آنها را ناامید می کند و نیز مواظب زبان هایتان باشید و زبانتان را به دروغ  و غیبت عادت ندهید که اگر این چنین باشد معصیت کرده اید و خدا را خوش نمی آید . 
هرگاه بر سر مزارم آمدید شهادت دهید که من مسلمان بودم و در راه اسلام و قرآن جان تسلیم حق کردم .   
 
-----------------------------------------------------------------
شهید کرامت کریمی