شهید عبدالله علیجان نژاد

 

شهید عبدالله علیجان نژاد

شهید عبدالله علیجان نژاد

نام پدر: آقاجان

محل تولد : بابل بندپی غربی شهیدآباد

تاریخ ولادت: 1 اردیبهشت 1332

تاریخ شهادت: 14 آبان 1361

محل شهادت: عین خوش

------------------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه از من عبدالله علیجان نژاد ساکن بابل- بائیکلا

به نام خداوند که راه بهترین زیستن را بوسیله پیامبران و قرآن کریم و ائمه طاهرین جلوی پای ما نهاده و حالا این مائیم که این راه را باید با تلاش و از جان گذشتگی خود بیهوده و به پایان همان راه که رسیدن به الله میباشد یعنی بشهادت در راه خدا نائل گشتن میباشد برسیم. 

من با انتخاب راه حسین (ع) به جبهه رفته ام تا همانند دیگر صالحین و شاهدین درگاه احدیت دین خودم نسبت به اسلام و قرآن و انقلاب ادا کنم من با ایمان به مکتبم گوش به فرامین گهربار رهبر عزیزم داده و جانم را در طبق اخلاص نهاده و برای دفاع از دینم و انقلاب با یک دست قرآن و با یک دست سلاح بر علیه ظلم و ظالمین و کفر و کفاران بپا خاسته تا به صدامیان و دیگر دشمنان انقلاب و اسلام بگویم که ای ملحدان و ستمگران تاریخ بدانید که با وجود چنان فرزندانی همچون من و دیگر جان نثاران اسلام با شهادت و خون دادن و با رزم آوریهای کوبنده خود شما را از صحنه تاریخ برانداخته و به زباله دان می سپاریم و پرچم اسلام را که از خون بهترین عزیزان به اهتزاز درآورده ام تا ابد بپا خواهیم داشت و من امیدوارم که لایق این مقام باشم و خداوند مرا بعنوان یک شهید در درگاه با عظمت خود پذیرا باشد. پدر عزیزم وصی من شما هستید و ناظرم همسرم میباشد پدر عزیزم از زبان من از تمامی محلی ها و دیگران و همکاران بگویید که اگر از من بدی دیده اند مرا عفو نمایند. به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی.                                              خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

با تقدیم احترام عبدالله علیجان نژاد

 
-------------------------------------------------------------------

 

شهید عبدالله علیجان نژاد