شهید عیسی نصراللهی

 

شهید عیسی نصراللهی

نام شهید :  عیسی

نام خانوادگی شهید :  نصراللهی هریکندئی

نام پدر :  موسی

نام مستعار :  

تاریخ تولد :  1337/3/5

محل تولد :  مازندران - بابل - بابل

تاریخ شهادت :  1365/2/10

محل شهادت :  

جنسیت :  مرد

دین :  اسلام - شیعه

مذهب :  اسلام - شیعه

میزان تحصیلات :  

مفقود الاجسد :  خیر

وضعیت تاهل :  متاهل

وب سایت گلزار شهدای کشور

وب سایت گلزار شهدای کشور

نام گلزار :  هریکنده

-------------------------------------------------------------

شهید عیسی نصراللهی

 

«بسمه تعالی»

وصیت نامه معلم شهید و فرمانده پایگاه مقاومت هریکنده (عیسی نصرالهی) 

یا ایها الذین آمنوا خذوا حذرکم فانفروا ثبات اونفروا جمیعاً. (نساء، 17)  ای آنانکه ایمان آورده اید اسلحه خویش را برگیرید پس کوچ کنید دسته دسته یا کوچ کنید با هم. 

با درود و سلام بر ارواح پاک شهدای اسلام بخصوص شهدای انقلاب اسلامی که با خونشان درخت اسلام را آبیاری کرده اند و درود بر امام امت این پیشوا و رهبر و جانشین بحق امام زمان (عج) که با روشنگری و آگاهی و با بانگش مسلمانان جهان ایران را بیدار کرده و به اسلام روحی دیگر بخشید و با پیروزی انقلاب اسلامی رشد و آگاهی به مردم ما داده شد و درود بر امت امام و مردم همیشه در صحنه که سنگر محکم و پشتوانه انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام هستند و درود بر خانوده های محترم مفقودین و اسرا.

بار خدایا تو را شکر میکنم که در این برهه از زمان در این سرزمین مقدس و پاک قرار گرفتیم راهی که صراط مستقیم است و توانستم مقداری از وظیفه ای که بر عهده ماست انجام وظیفه کنیم و از این خرمت پر فیض خوشه ای برگیرم. خدایا تو خود میدانی که در جبهه آمدنم هیچگونه اجباری نبوده و آنچه که مرا به این پر بلا و پر مسئولیت آورده احساس وظیفه بوده است و بس. اگر چه در نیتها ممکن است ناخالصی بوده باشد ولی راه، راه توست پس بما کرم کرده و اگر قابل درگاهت هستم گناهان مرا بریز. 

ستایش خدایی را که تمام نعمتهای جهان را برای رشد و تکامل انسان در اختیارش گذاشت و این توفیق را نصیبم کرد تا نوعی دیگر از آزمایش را در پیش گیرم چون انسان در هر زمان در آزمایش خواست و اعمال انسان بوسیله ناظران (دو فرشته) ثبت و بایگانی میشود و چون ثبت اعمال بصورت نامحسوس است و حتما کوچکترین آن از قلم نمی افتد (فمن یعمل مثقال ذره خیرا یره- و من یعمل مثقال ذره شرا یره) لذا خود انسان از دیدن نتیجه اعمال خویش متحیر است و پشیمانی سودی ندارد چرا که امروز (دنیا) روز کار و عمل است و فردا (قیامت) روز حساب و روز حساب هر چه با خود بردیم مورد نظر است البته خود انسان به نتیجه کار خود آگاه است چرا که هر دانش آموزی امتحان میدهد از میزان نمره آن خود خبر دارد و بهترین موقع برای جلوگیری از آن (پشیمانی) حال حاضر است و امروز در هر کجای ایران سنگر است و هر زمان آن جنگ و هر که بخواهد میتواند مجاهد فی سبیل الله می باشد همه شهدا و پیامبران و امامان و رهبران ماموریتشان همین بود که انسان را آگاه کنند و بگویند که امروز برای فرداست نه امروز برای امروز و با به دوش گرفتن هر شهید این بانگ بلندتر و روشنتر میشود.

پدر و مادرم: از فراق من ناراحت نباشید چرا که همه امانت خداییم و فرزندان نیز امانت بودند پس هر چه بهتر و زودتر امانتها را سالم و آنطوریکه صاحبش میخواهد باید برگردانید فکر نکنید که فرزندی را از دست داده اید بلکه باید فکر کنید که گندمی را در زیر خاک کاشتید که بعد از مدتی نتیجه خواهد داد و آن روز قیامت است فقط دعا کنید که گندمتان پوچ یا پوسیده نباشد برای من طلب آمرزش کنید که گناهم زیاد است و عمل کم وکارنامه ای خراب و دست تهی دارم مرا می بخشید که گاهی وسیله آزارتان را فراهم میکردم و موجب ناراحتی شما می شدم و نتوانستم آن جوری که وظیفه من بود بشما خدمت کنم و شما ای برادران و خواهران بعد از شهادتم هیچ وقت لباس سیاه نپوشید که شهادت آغاز تولد است نه مرگ، فرزندانتان را طوری تربیت کنید که خادم به اسلام و مسلمین باشند و اگر کوتاهی و ناراحتی از من دیدید ببخشید و شما ای دوستان که سرمایه انقلاب و اسلامید و مسلمانان جهان چشم بشما دوخته اند امروز صلاح و مسئولیت خون شهداء بر دوش شماست از آنها به خوبی نگهداری کنید. اخلاق اسلامی را رعایت کنید که شهدا و رهبران صاحب آن هستند. گفتارتان را با عملتان یکی کنید یعنی آنچه را که در سر داریم بعنوان علم و آگاهی که مقدمه عمل می باشد بمرحله اجرا بگذاریم برای من دعا کنید که اگر شهید شدم شهید واقعی محسوب شوم و با نیت خالص جلسات مذهبی بخصوص جلسات بسیج را ترک نکنید که غذای روح از همین ها فراهم می شود و به آن اهمیت دهید تا بخوبی به نسلهای آینده تحویل دهید سستی نکنید که نتیجه آن نه تنها به شما بلکه به آیندگان هم ضرر می رساند که آن امانت شهید است اگر در انجام وظایفمان عملی از ما سر زده است که از من رنجیده شده اید مرا می بخشید و همیشه در تشکیلات سلسله مراتب را رعایت کنید که رضای خدا در آن است. 

و اما بتو همسرم که در ایام زندگی مان با من مثل یک رزمنده در جبهه عمل نمودید اگرچه آنچه که وظیفه من بود عمل نکردم مرا می بخشید و یا اگر از من ناراحتی دیدید مرا عفو کنید که فردای قیامت باید پاسخ بدهم ولی جوابی ندارم بجز ضامن من عفو و بخشش شماست امیدوارم که خداوند پاداش زحمت بشما عطا نماید.

و اما به تو همسرم، فرزندانم را خوب نگهداری کن که یادگار من هستند و آنچنان تربیتشان کن که اسلام نیاز دارد و هیچوقت از شهادتم پیش خدا شکایت نکنید و هر وقت مرا بیاد می آورید بیاد خدا باشید که او شاهد و ناظر ماست که دلها هم بیاد او آرام می گیرد. صاحب اصلی همه ما اوست و بازگشت همۀ ما نیز به سوی او حتمی است اگر من نیستم خدا هست در نمازتان طلب آمرزش کنید و دعا کنید که خدا گناهانم را ببخشد. اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسول الله.                    والسلام علیکم و رحمت الله 

جنگ جنگ تا پیروزی                                              سرباز کوچک امام زمان عیسی نصرالهی 

 
-----------------------------------------------------------------

شهید عیسی نصراللهیشهید عیسی نصراللهیشهید عیسی نصراللهیشهید عیسی نصراللهی