شهید عقیل مولایی

جهت دریافت و مشاهده صفحات روی آن ها کلیک نمائید ....

لینک سایت جنگ و درنگ 

شهید یونس کارآمدپیشه

شهید عقیل مولایی

شهید عقیل مولایی

نام پدر : حجت الله

تاریخ تولد :1332/01/01

تاریخ شهادت : 1365/10/22

محل شهادت : شلمچه

مشخصات

شهر : بخش : شهرستان : قائم شهر استان : مازندران

جنسیت : مرد وضعیت تاهل : متاهل شغل : فرهنگی - مهندسین -

یگان : لشگر 25 کربلا نوع عضویت : بسیج مذهب : شیعه دین : اسلام‌‌

نام پدر : حجت الله   مسئولیت : سردار رشته تحصیلی : تحصیلات : فوق دیپلم

تخصص : کد شهید : 9336 رسته :

نام مادر : زبیده جعفر زاده

شناسنامه شهادت

موضوع شهادت : جبهه عملیات : عملیات کربلای 5 محل شهادت : شلمچه   تاریخ شهادت : 1365/10/22

نحوه شهادت : اصابت ترکش خمپاره

شناسنامه تدفین

شهر : قراخیل بخش : شهرستان : قائم شهر استان : مازندران

گلزار : سید میرزا  تاریخ تدفین : 1365/10/26

--------------------------------------------------------------

وصیت نامه

مطیع و مقلد امام عزیز خمینی کبیر باشید و در بی راهه ها، پیام امام را چراغ هدایت خود قرار دهید و این شعار را هم به ذهن بسپارید «بی عشق خمینی، نتوان عاشق مهدی شد»...

از غیر روحانی اعتماد صد در صد نکنید و روحانیون مسوول و متعهد در خط امام را یار باشید...

در جریانات سیاسی، خط امام را معیار قرار دهید و در مقابل انحرافات حتی اگر برادر شما باشد، بایستید...

وارد هیچ دسته و گروهی نشوید، چون امام عزیز گروه بازی را طرد فرمودند و کار را فقط برای رضا و خشنودی خدا انجام دهید و بس...

----------------------------------------------------------

 

شهید عقیل مولایی

 

روزشمار شهید برای شهادت یا آخرین یادداشتهای شهید قبل از عملیات کربلای 5 

عملیات شهادت

همسر عزیزم در غروبهای پنجشنبه اگر میتوانی همه پنجشنبه ها اگر نمیتوانی حداقل ماهی یکبار دست همه بچه های مرا بگیرید و بر سر مزارم بیائید و به فرزندانم بگو پدرت برای دفاع از اسلام و قرآن با شناختی که از اسلام و انقلاب اسلامی و مرجع تقلید شیعیان جهان امام خمینی داشته به جبهه حق علیه باطل رفته و میدانست در جبهه کشته شدن و تکه تکه شدن بدن مثل سرورش حسین بن علی (ع) در مقابل کفار بعثی میگفت اگر با کشته شدن من اسلام زنده میشود ای یزیدیان ای صدامیان بیائید با گلوله های توپ و تانک و خمپاره بدن مرا تکه تکه کنید تا دین رسولم زنده بماند به فرزندانم بگو سر قبر من گریه نکنند گریه برای مظلومیت اسلام و گریه برای مظلومیت امام حسین (ع) بکنند.

همه فرزندانم دور قبرم محترمانه بنشینند و برای شادی روح تمامی شهداء حمد و سوره بخوانند ای همسرم، فرزندان عزیزم، میدانند کجا باید دنبال من در قیامت مرا پشت سر امام من و رسول من جستجو کنید اگر انشاءالله جنازۀ من بدست شما نرسید بشما و بقیه خانواده های شهدای گمنام مژده میدهم در قیامت زیاد به اینطرف و آنطرف نروید ببینید صف رسول الله (ص) و صف حضرت علی (ع) و فرزندانش کجاست ما را آنجا پیدا خواهید کرد. 

همسر عزیزم، بعد از من امانت دار تمام دارائی ام و فرزندانم هستی دارائی ام و تمام زندگی مرا در جهت تربیت فرزندانم در مکتب اسلام صرف کن چند لحظه دیگر وارد عملیات میشویم میدانیم در عملیات تکه تکه شدن و قربانی راه خدا شدن هست اما این را هم میدانم که انا لله و انا الیه راجعون (از خدائیم و بسوی خدا برمیگردیم) اعمال ما را برای هزاران هزار سال سر بلند خواهند کرد. 

در این موقعیت حساس کار حساب شدۀ دشمنان اسلام است و یکی از مسئولین از هیئت دولت را که زیارت کردیم گفتند اگر ما مشکلات دولت را برای مردم بگوئیم مردم همه روزه روزه خواهند گرفت اما باز هم از وجود خدا کارها پیش میرود و ایران در جهان سر بلند هست با توجه به موارد فوق اسلام غریب از غربت در نخواهد آمد مگر با پیروزی رزمندگان اسلام وقتی در نماز جماعت کنار مسلمانان کشورهای دیگر مینشستیم بمحض اینکه متوجه میشوند ما ایرانی هستیم منتها گره میکنند و میگویند ایران خمینی خمینی (مضوط، خوب، کوئس، کود) همه مستضعفین جهان منتظر پیروزی رزمندگان اسلامند دعا کنید. (دعا بجان امام و رزمندگان) 

                                                                       عقیل مولائی  11/5/65 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان السلام علیک یا اباعبدالله 

ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین.

خدایا ما را صبر و بردباری عنایت فرما و گامهای ما را ثابت و استوار گردان و بر کافران پیروز بدار. 

اینجانب عقیل مولائی معلم و مسئول بسیج پایگاه ثارالله قراخیل و عضو شورای انجمن اسلامی محل پیرو خط روحانیت خط امام بوده وابسته به هیچ گروهی نمی باشم. بنده ای از بندگان خدایم که در این موقعیت حساس در جبهۀ حق علیه باطل مشغول نبرد با کفار میباشم شاید سعادت شهادت نصیبم گردد تجربه ای از روند حرکت انقلاب و خطری که آنرا تهدید مینماید باطلاع امت حزب الله میرسانیم: انقلاب اسلامی ایران برهبری مرجع تقلید شیعیان جهان و اسوۀ مقاومت و تقوی یعنی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی با یاری خدا مرحلۀ نخست پیروزی را با بیرون راندن شاه جنایتکار برداشت تا بحال آمریکا و اقمارش توطئه های گوناگونی را جهت براندازی جمهوری اسلامی تدارک دیده اند که با مکر خدا نقش بر آب شد (کودتاها، حمله نظامی، دولت موقت بازرگانی، بنی صدر خائن، گروههای التقاطی و جنگ تحمیلی) اما خطری که از همه اینها خطرناک تر هست و امروز انقلاب ... کنار زدن و دلسرد کردن نیروهای مخلص و مؤمن و مستقل میباشد بعضی از مسئولیتهای مهم به اهل آن سپرده نشد و افرادی با ظاهری انقلابی و اسلامی امانتهای الهی را غصب نمودند و بالطبع افرادی را در خود جمع نمودند که دارای روحیه تملق گری و چاپلوسی و بله قربان گویی میباشند و بالعکس افرادی مستقل و مخلص که چنین حالاتی ندارند با انگ و برچسبهای مختلف کنار زده می شوند.

آنهائیکه امتحان خود را در کوران انقلاب و در مقابله با منافقین و لیبرالها و حضور در جبهه ها و شهید دادنها پس دادند در مقابل افرادی فرصت طلب که تا دیروز کنار نشسته بودند فقط نق میزدند امروز ادعای میراث خواری انقلاب را میکنند و از هر موقعیت تریبونی و وسایلی که در اختیار دارند برای کوبیدن و منزوی کردن طرف مقابل استفاده می نمایند مسئله مهم و وجه تمایز این توطئه خطرناک با توطئه های دیگر اینست که با حربۀ طرفداری از اسلام و ولایت فقیه و روحانیت استفاده میشود خصوصیات مجریان این توطئه بدین شرح است: خود محورند و معتقدند هر چه آنها میگویند درست است مصالح شخصی را بر مصالح اسلامی ترجیح میدهند چشم دیدن افرادی مستقل را نداشته با قشر جوان حزب الله و انجمن اسلامی و بسیج دل خوشی ندارند در انتخاب افراد و دادن مسئولیتها روابط و ... چاپلوسی و بله قربان گویی به جای ضوابط ملاک میباشند و آنهائیکه از انقلاب ضربه خوردند گرفته اند. از کوچکترین ضعف رقیب برای کوبیدن او استفاده مینماید و به راحتی انگ و برچسب میزنند. 

اماما، ما را انگ ضد ولایت فقیه می زنند در حالیکه بفرمان ولی فقیه این پیروان واقعی ولایت فقیه امروز جبهه را پر کردند و شهید میشوند و از شرف و اسلام دفاع میکنند بما مخالف روحانیت و توطئه گر می خوانند در حالیکه برای دفاع از مقام روحانیت در مقابل اهانتهای منافقین و لیبرالها سرهای ما شکست درست هست که مسئله مهم و اصلی جنگ هست ولی این جریان خزنده با آگاهی از این موقعیت حساس مشغول مهره چینی و به دست گرفتن پستهای حساس میباشند و .... شاید قلب عزیز و مهربان شما هم از این موضوع آزرده باشد اما امت منتظر است تا شما لب باز کنید و این فرصت طلبان و خود محوران و رفاه طلبان و غاصبان بناحق امانت الهی را بزی  بکشند و امانتها را به اهلش بسپارند اگر خدای ناکرده این توطئه یعنی کنار زدن نیروهای مستقل و مخلص و پیروان واقعی ولایت فقیه و جایگزین نمودن بوسیله افراد متملق و چاپلوس بظاهر انقلابی و اسلامی عملی گردد ....

خدایا، پروردگارا به امید تو و به رضای تو در راه تو قدم نهادم و از تو میخواهم در این راه یاریم کنی و امیدوارم در این مسیر الی الله تشویقهای دوستان و تهدیدهای دشمنان، مرا از مسیرم منحرف ننماید. خدایا، خدایا هزار بار شکر گذارم در عصری زندگی میکنم که مرجع تقلید ... به علی (ع) و حسین (ع) و زهرا (س) از حلقوم این اسوه تقوی شنیده میشود و علی را و حسین را در چهرۀ او می بینم او آینۀ تمام نمای فرهنگ محمدی است او به اسلامیت مسلمانان ایران و جهان روحی تازه دمیده. ای خدای بزرگ عمر این امام عزیر را این مرجع تقلید شیعیان جهان را به درازای آفتاب بگردان. پروردگارا خدایا به وجودت یقین دارم و نصرت های ترا در نگهداری این انقلاب لمس نمودم ماجرای صحرای طبس، کودتای نوژه، مسئله قطب زاده و شریعتمداری و گروهکها و بنی صدر خائن و جاسوسخانه امریکا و باند مهدی هاشمی ها و امروز جنگ تحمیلی همه انشاءالله بحول قوۀ الهی با نصرت تو بنفع اسلام تمام شده و انشاءالله میشود لذا با شناخت به راهم که راه سرور شهیدان حسین بن علی (ع) هست ادامه میدهم و کربلای امروز را در جبهه های نور علیه ظلمت می بینم اراده نمودم تا خود را به صف حسینیان برسانم دست از زن و پنج فرزندم کشیدم زندگی دنیای پوچ و فانی را رها کردم و سبک بال ای خدا بسوی تو پرواز میکنم تا شاید بتوانم با لبیک گفتن به مرجع ام و رهبرم و مرشدم دل او را که دل امام زمان (عج) هست از خود راضی و تکلیفم را پیش خدا انجام نمایم چون معتقد به قیامت روز قیامتم دنیا را محل آزمایش و بیرون رفتن از دنیا را، بیرون رفتن از جلسۀ امتحان میدانم.

خدایا، پروردگارا تو خود در این امتحان مرا قبول بفرما. 

حزب الله میداند امام عزیز ما از امام زمان دستور میگیرد دیر یا زود این تمام کسانیکه با حزب الله درگیرند و مانع رشد و کار حزب الله میشوند انشاءالله باز هم با رهنمودهای این پیر جماران و حضور در صحنۀ امت حزب الله انشاءالله رسوا خواهند شد.

اما از مردم شهید پرور قراخیل میخواهم مرا عفو کنید فرزندان خود که همان بچه های بسیجی هستند را حمایت کنید. وجداناً میدانید چه کسی در این روستا با تشکیل در انجمن ایجاد اختلاف کرد. اختلافاتی که توسط عده ای از خدا بیخبر در این محل با تشکیل انجمن جدید پایین محله که مهر آن را جناب آقای شیخ بشیر محمدی به سرکردۀ اشرار قراخیل محمدحسین گلبابائی داده و فرماندار سابق آقای شاهرخ باقرزاده با دادن مینی بوس و وسایل خانگی، آقای دارائی مسئول سازمان تبلیغات با تایید مهر انجمن جدید و همچنین با صلاحدید و حمایت روحانی زاده امام جمعه و کمک و همکاری آقای نوریان روحانی جهاد استان این انجمن جدید نطفۀ شوم را تقویت نمودند و در مقابل انجمن اسلامی قدیم که از سال 1358 که نتیجۀ آن تشکیل شش گروه مقاومت بسیج برادران و دادن چندین نفر از رزمندگان به جبهه که چهار تن از اعضاء آن انجمن هم شهید گردیدند و این انجمن جدید رادر مقابل انجمن قدیم قرار دادند وقتی آقای بشیر محمدی مهر انجمن پایین محله را از جیب خود درآورد و در روز عید فطر بدست سگ زنجیریش محمدحسین گلبابائی داد دو دستگی در محل شکل گرفت و تمام منافقین در لیستی تحت پوشش انجمن جدید ثبت نام کردند و سرکردۀ همۀ تشکیلات آنها یعنی محمدحسین گلبابائی هم این تشکیلات منافقانه را رهبری می نمود. 

اما، پیامی به ملت ایران. ملت شهید پرور ایران شعار ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند را از یاد نبرید. امت حزب الله قرص و محکم براهتان ادامه بدهید و فرمان امام عزیز را بدون چون و چرا انجام بدهید که بدون شک فرمان امام، فرمان امام زمان (عج) هست لحظه ای از یاد خدا غافل نشوید و از تهمتها و برچسبهای ناروای این و آن دست از انقلاب بر ندارید.

انقلاب همچون موجی هست که جنازه ها را کنار میزند همانطوریکه تا بحال بنی صدرها، رجویها، شریعتمداریها، کیانوریها و ... کنار زده شد امروز حزب الهی ها با توجه باینکه ادارات در اجتماع در دادن مسئولیتها به او ظلم میشود و در مقابل به ضد انقلاب ها و بی ریشها و بی تفاوتها و بی طرفها بها داده میشود رنج میبرد امروز حزب الله مظلوم هست امروز نود درصد از برادران حزب الله کنار زده شدند هیچ مسئولی نمیتواند در جمع بگوید من طرفدار حزب الهی هستم، من طرفدار بسیجی هستم و عملاً هم بتواند این را ثابت کند اگر بگوید و دنبالش برود نانش قطع یا از مسئولین کنار زده میشود.

اما حزب الله مقلد اینها را فرع قضیه میداند خون جگر میخورد و حرفش را چون مولایش علی (ع) داخل چاه میگوید امامش را تنها نمی گذارد. 

محرم سال 64 که در آن عده ای از عزیزان سی تن از رزمندگان اسلام و معلولین جنگی و ده تن از خانواده های محترم شهدا زخمی شده و همچنین به همسران شهدا بی حرمتی شده ... 

... و در نتیجه، خونریزی و ایستادن پدر در مقابل فرزند، برادر در مقابل برادر، خواهر در مقابل خواهر را در بر داشت طوری شد که نوجوانان عزیز مدرسۀ ابتدایی و راهنمایی در مقابل هم قرار گرفتند این جنایتکاران طوری کردند که بعضی از ساده لوحان، پدران عزیز و برادران عزیز فکر میکردند این بسیجیها دشمن اینهایند و جواب سلام اینها را نمیدادند و یا در هر کجا پشت سر آنها براحتی غیبت میکردند در حالیکه اینها بحق خدمتگذار مردم قراخیل و اسلام بودند شبها در سرما نخوابیدند نگهبانی دادند تا شما مردم راحت بخوابید همۀ مشکلات و ناملایمات را تحمل میکردیم تا درگیری در محل ایجاد نشود ولی بعضی ها که قبل از انقلاب و بعد از انقلاب آتش بیار معرکۀ درگیری بودند نگذاشتند ... 

... که امروز پس از گذشت یکسال هنوز مسئولین طرفدار ضد انقلاب در دادگستری قائمشهر نتوانستند قدمی در جهت احقاق حق بردارند. 

خدایا همۀ مشکلات را تحمل کردیم در جمهوری اسلامی به جرم طرفداری از امام و انقلاب اسلامی و بسیجی بودن و ضد منافق بودن و ضد انقلاب بودن به زندان رفتیم اما باز هم امام را تنها نگذاشتیم بفرمان او به استقبال مرگ رفتیم و این مسائل را در صدر اسلام هم داشتیم.

خدایا اگر نداشتیم و نداریم کسی را که در این دنیا جلوی این غاصبان بعضی از مسئولیتها این میراثخواران خون شهدا را بگیریم چون مثل من زیاد هستند که شربت شهادت نوشیدند و امیدواریم در قیامت تقاص خون شهدا را از این میراثخواران خون شهدا بگیریم.

برادران عزیز، امت حزب الله هیچوقت قصدم تضعیف رژیم و تضعیف دولت نیست تا پای جان باید از جمهوری اسلامی دفاع کرد و همچنین برادران عزیز دولت مکتبی برادر میر حسین موسوی را همچون دولت شهید عزیز رجائی باید حمایت کنیم و با حمایت خود میتوانیم دست این دولت عزیز را باز بگذاریم تا بیشتر بتواند به درد حزب الله برسد.

از برادران بسیجی و حزب الهی میخواهم دست در دست هم کنار خانواده های معظم شهدا تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع کنند. ضمناً اینجانب عقیل مولائی فرزند مرحوم حجت الله متولد 1332 ساکن روستای شهید پرور قراخیل مقلد امام و مسلمانم وابسته به هیچ گروه و حزبی نبوده و نیستم این جمله آخر را برای دوست نمایانی که براحتی به دوستانشان انگ و برچسب میزنند عرض کردم.

خدایا انشاءالله به همۀ ما توفیق خدمتگذاری به جمهوری اسلامی عنایت بفرماید باز هم از همۀ مردم شهید پرور قراخیل میخواهم که در مراسمهای مذهبی عزیزان شرکت کنند و برادران بسیج قراخیل را تنها نگذارید که اینها فرزندان شما هستند اینها جگر گوشگان شما هستند. 

همۀ شما را به خدا می سپارم بعنوان کسی که شهادت در راه خدا را آگاهانه انتخاب نمودم و با دادن خون خود به اسلام میخواهم این وصیتنامه را تکثیر و در اختیار مسئولین قرار بدهند و یک نسخۀ آن را بدست امام و امید امت و امام حضرت آیت الله منتظری برسانید. 

در خاتمه جهت شادی روح شهدای اسلام، شهدای جنگ تحمیلی، جهت شادی روح شهدای عزیز و گلگونکفن روستای شهید پرور قراخیل و برای شادی روح اموات خودتان و برای آمرزش گناهان من جهت شادی روح این بندۀ حقیر سر تا پا تقصیر حمد و سوره ای قرائت بفرمائید رحم الله من یقراء الفاتحه مع الصلوات.