شهید عباس گلعلی زاده

 

شهید عباس گلعلی زاده

شهید عباس گلعلی زاده

نام پدر: حسن

تاریخ تولد: 30-7-1334 شمسی

محل تولد: مازندران - بابل - بابل

تاریخ شهادت : 9-2-1365 شمسی

محل شهادت : فاو

گلزار شهدا: نام گلزار:معتمدی شهر:مازندران - بابل

----------------------------------------------------

شهید عباس گل علی زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

«وصیتنامه معلم شهید، عارف عاشق، عباس گل علی زاده»

ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و یقتلون وعدا علیه حقا من التورات والانجیل والقران و من اوفی بعهده من الله فاستبشروا ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم.       توبه، 111 

با درود خدمت رهبر کبیر انقلاب و با سلام خدمت کلیه شهدا و با آرزوی آزادی اسرا و پیروزی رزمندگان و شفای عاجل برای محرومین و معلولین انقلاب. 

خدمت کلیه امت حزب الله سلام علیکم. آن انگیزه ای که باعث شد من الان دست به قلم ببرم و چند خطی بعنوان وصیت نامه بنویسم بشارتی بود که فرمانده گروهان به ما داد و آن اینکه فردا شب تولد آقا امام زین العابدین وارد عمل می شویم و انشاءالله خداوند آن لیاقت را به ما بدهد و دعای قلبی همه و مرا که سالها این دعای اولین و آخرین من بود اللهم ارزقنی توفیق الشهادت فی سبیلک و قتلا فی سبیلک و وفقنا را استجاب کند و من گنهکار روسیاه شرمنده عاصی را بپذیرد و مرا به لقاء خود برساند که انشاءالله با آنچه که در قلب خود حس می کنم به آن برسم. و اما وصیت من به امت حزب الله که وصیت هر شهید و هر انسان آزاده ای است از اسلام عزیز و رهبری آن امام امت بر ندارید و همواره پشتیبان امام و اسلام باشید و مواظب باشید دشمن در شما رخنه نکند وگرنه پیروزید انشاءالله دست از وحدت و یکپارچگی برندارید و این وحدت و یکپارچگی در زیر سایه همین نماز جماعت ها و جمعه ها و دعای توسل ها و کمیل هاست و مرتب در جماعت باشید اگر این باشد هم این دین شما محفوظ و هم آخرت. الان که امام فرمود که انشاءالله امسال سال پیروزی است با شرکت فعال در جبهه ها این گفته امام که حتماً با ارشاد امام زمان (عج) است کار جنگ را تمام کرده کمک به مستضعفین لبنان، فلسطین بشتابید که انشاءالله فرج آقا امام زمان (عج) هم با این تحولات نزدیک است و یک آن از دعای به امام زمان (عج) غافل نشوید و از خدا بخواهید که ما و شما را جزء اصحاب باوفای حضرتش قرار بدهد . از گناهان توبه کنید واقعا از خدا بالاتر کسی را سراغ نداریم. این همه نسبت به او بی توجه هستیم انشاءالله خودش همه ما را هدایت و بسوی خودش راهنمائی کند و از آن کسانی که مرا می شناسند مصرانه می خواهم که اگر من در حق آنها بدی کردم و یا غیبت نمودم یا حق به گردن من دارند و من غفلت نمودم با بزرگواری تان مرا ببخشند. 

همسر عزیزم سلام و درود خدا بر تو که واقعاً در زندگی راضی بودی و من هم به رضای خدا به رضای تو راضی بودم و اگر خبر شهادت من به تو رسید خیلی باید قرص باشی میدانی که من چقدر عاشق شهادت بودم و همیشه از خدا طلب می کردم که وصالش نصیب من گرداند و طبق قولی که بهت دادم به عهدم وفا می کنم ولی شما هم در اطاعتش کوتاهی نکنید. واقعاً دنیا نمی ارزد به کاهی دنیا موقعی ارزش دارد که بتوانی رضای خدا را کسب کنی همسرم اگر فرزندم پسر بود اسمش را طبق قولی که به خدا دادم محمد بگذارید و این کودک را طوری در دامن خود تربیت کن که هیچوقت از راه رضای خدا غافل نشوند. همسرم بدهکاریهایم را می دانی انشاءالله به مرور می دهی و یک مقدار بابت خمس و رفع مظالم برایم بده و برای من بعد از نمازهایت نماز قضا بخوان و در حق مسلمین و من دعا کن ترا به خدا اگر در حقت کوتاهی کردم مرا می بخشید با عمل به اسلامت من منتظرت هستم با عمر باعزت برایت. والسلام                              

 -------------------------------------------------------------

شهید عباس گلعلی زاده