شهید علیرضا رنجبر کلاگری

 

شهید علیرضا رنجبر

شهید علیرضا رنجبر کلاگری

نام پدر: 

تاریخ ولادت:

محل ولادت : قائمشهر 

تاریخ شهادت:31/1/1365

محل شهادت:فاو

محل دفن : روستای کلاگر محله قائمشهر

 

-----------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الناس اتقوا ربکم ان زلزله الساعه شیء عظیم یوم ترونها تذهل کل مرضعه عما ارضعت و تضع کل ذات حمل حملها و تری الناس سکاری و ما هم بسکاری ولکن عذاب­الله شدید

ای مردم ، خداترس و پرهیزگار باشید که زلزله روز قیامت بسیار حادثه بزرگ و واقعه سختی خواهد بود. چون همگان آن روز بزرگ را مشاهده کنید هرزن شیرده طفل خود را از هول فراموش کند و هر آبستن بار رحم را بیفکند و مردم را از وحشت آن روز بی­خود و مست بنگرید، در صوتیکه مست نیستند ولیک عذاب خدا سخت است.  (قرآن کریم)

بارخدایا هر جنگجویی از اهل دین تو که می­جنگد یا هر مجاهد و جنگ­کننده­ای از پیروان طریقه و راه تو می­جنگد تا دین تو بلند و حزب و گروه تو تواناتر و نصیب و بهره تو کامل­تر گردد پس او را آسانی پیش آور. کار را برایش روبراه ساز و پیروزی را برایش و بهترین یاران را برای او برگزین و پشتش را قوی گردان و او را اندوه و تنهایی برهان و یاد زن و بچه را فراموشش ساز و راه و روش را به او بیاموز و او را از انجام کاری برای اینکه مردم بشنوند برهان.

با درود و سلام بر منجی عالم بشریت، حضرت بقیه­الله الاعظم ارواحنا له الفداء و درود و سلام بر نائب به حق او و ارواح طیبه و پاک شهداء از هابیل تا کربلای جنوب و غرب ایران و درود و سلام به خانواده معظم شهداء و پویندگان طریقت الله یعنی سلحشوران و حماسه­آفرینان جنگ نور علیه ظلمت. اینجانب علیرضا رنجبر با آگاهی به شهادت عازم پیکار با کفر گردیده و مفتخرم که این­بار خداوند بر من منت نهاده و سعادت را نصیبم گردانید تا توانسته سربازی کوچک در سپاه امام زمان خدمت­گذار باشم انشاء­الله.

ای پدر عزیز و ای مادر خوبم می­دانم از دست دادن فرزند مشکل است. خود می­دانید صدای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان را باید لبیک گفت و به یاری دین خدا شتافت. از اینکه برای شما فرزند خوبی نبوده­ و نسبت به وظایف خود قصور ورزیدم برایم طلب مغفرت نمایید.

برادران و خواهرانم، شما راسفارش به استقامت و پایداری نموده و هنگامیکه از شهادتم باخبر شدید همچون کوه استوار جلوی جنازه­ام با مشت­های گره کرده فریاد الله اکبر خمینی رهبر آورید.

اما همسرم، از تو پوزش می­طلبم که پنج فرزند را به تو سپردم و تنها مانده­ای. مگر امام حسین(ع) دارای اهل و عیال نبودند؟ از اینکه نتوانستم نسبت به وظایف خود به عنوان یک شوهر خوب ادای دین کنم برایم از خداوند طلب مغفرت نمایید و در تربیت فرزند تهایت تلاش را بکن و متوجه آنها باش زیرا تو به عنوان قیم بچه­ها مسئولیت سنگینی را بر دوش داری.

شما ای فرزندان عزیز، اسلحه به زمین افتاده حمید و اصغر، دو سردار بزرگ اسلام که همچون ابوالفضل العباس پرچمدار حسین زمان و پدرتان را برگیریرد و تا دفع فتنه آرام ننشینید  و همچون پروانه دور شمع فروزان امام بگردید.

ای پدر بزرگوار که مانند ابراهیم خلیل­الله فرزند خود را در راه اسلام و قرآن به قربانگاه فرستادید، از حقوقم بدهکاریهایم را بدهید و در محل خانه­ای ساخته و خانواده­ام را اسکان دهید و درباره خانه فعلی خودتان می­دانید. در کنار دو سرباز بزرگ حمید و اصغر دفنم کنید تا شفیعم باشند انشاء­الله.

انشاء­الله دیگر رزمندگان اسلام در پناه امام زمان(عج) صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده برگردند و چنانچه شهیدی وصیت به دفن در مسجد کنار شهداء را نمودند اجازه بفرمایید. ای برادران مذهبی قدر یکدیگر را بدانید و به حبل خداوند چنگ زنید و از اتحاد و انسجام شما دشمن هراسناک و شکست­خورده است و خانواده شهداء را فراموش نکنید و به فرزندان آنها محبت کنید.

و حال سخنی چند با همکاران:

ای همکاران، شغل معلمی شغل انبیاست و به قول امام امت، امانت­داری است که انسان امانت اوست و نسبت به وظایف خود احساس مسئولیت کنید لیکن فرهنگ زیربنای هر جامعه­ای را تغییر وتحول می­بخشد. سنگر مدرسه را قرص م محکم نگه دارید تا دشمنان اسلام و قرآن با چهره­های گوناگون، فرزندان معصوم که قلبشان همچون لوح سفید در اختیارتان است خدشه­دار نکنند.

خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار.

والسلام علیکم و رحمه­الله و برکاته

25/1/65  علیرضا رنجبر

------------------------------------------------------------------

شهید علیرضا رنجبر