شهید علی اصغر ضیایی

 

شهید علی اصغر ضیایی

شهید علی اصغر ضیائی

 نام: علی اصغر

نام خانوادگی: ضیایی

نام پدر: علی اکبر

تاریخ تولد: 1334/10/2

تاریخ شهادت: 1359/12/27

وضعیت شغلی: سرباز - ناجا

 محل شهادت: تپه چغالوند

---------------------------------------------------------

شهید علی اصغر ضیایی

 

« بسمه تعالی »

« وصیت نامه شهید علی اصغر ضیائی »

ان تنصرا... ینصرکم و یثبت اقدامکم

اگر خدا را یاری کنید خداوند نیز شما را یاری می کند و قدمهایتان را ثابت نگه می دارد . 

در این برهه از زمان که کافران بعثی به خاک شهید پرور ایران حمله کرده و ناجوانمردانه قسمتی از آنرا متصرف شده اند و قصد سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی ایران را دارند برهر جوان مسلمان و متعهد ایرانی واجب است که از اسلام و میهن اسلامی خویش دفاع کند . من نیز بنا بر تقاضای رئیس جمهور خود که افراد خدمت منقضی سال 56 را بخدمت احضار کردند من بامیل به شهادت و اعتقاد به اینکه شهیدان راه حق زنده اند .

و نمی میرند و در نزد خدا روزی می خورند خود را معرفی کردم و فعلاً در جبهه گیلان غرب دار بلوط مشغول مبارزه با صدامیان کافر می باشم من گ 3 منقضی 56 علی اصغر ضیائی فرزند علی اکبر دارنده شماره شناسنامه 738 صادره از حوزه یک ساری معتقد به دین اسلام و پیامبری حضرت محمد (ص) و امامت دوازده تن از جانشینان پیامبر که اول آنها حضرت علی (ع) و آخر آنها حضرت مهدی ارواحنا فدا هستم و نیز به اینکه رهبر ملت مسلمان و نایب بحق امام زمان حضرت امام روح ا... موسوی الخمینی است .

که دستوراتش اوامر اسلام و قرآن و امام زمان است و واجب اطاعت می باشد و به دوستانم و برادرانم توصیه می کنم که نترسند و برای بیرون راندن کفر و کافران از سرزمین اسلام ایران به خداوند توکل کنند زیرا معتقدم و لاتنهوا ولاتحزنوا و انتم اعلون ان کنتم مومنین » نترسید واندوهگین مباشید شما برترید اگر مومن باشید و به خدا ایمان داشته باشید و دلیل گفتهایم جنگهای پیغمبر درصدر اسلام است .

که با تعداد کمی سرباز ولی فداکار و مومن توانست دوابر قدرت آن زمان یعنی ایران وروم را شکست دهد ودین خدا را به آن کشورها صادر نماید و شما نیز باید چنین کنید البته اول تبلیغات و خودسازی خویش در پایان عذری خواهم که کمی در نوشته هایم زیاده روی کردم و وقتتان را گرفتم و نیز می خواهم که در صورت شهادتم اگر برای گرفتن جنازه ام متحمل تلفات دیگری می شوند به این کار دست نزنید در غیر اینصورت جنازه ام را به ساری خیابان (نادر ) جمهوری اسلامی ایران کوچه آبان پلاک 16 منزل علی اکبر ضیائی تحویل دهید قربان شما . 

خداحافظ همگی شما فرزند شما علی اصغر ضیائی در ضمن از خواهران و مادر و پدر و برادران عزیزم خداحافظی و بخشش طلب می کنم 

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

به امید پیروزی اسلام و ظهور امام زمان علیه السلام

شهید علی اصغر ضیائی